Nog 1 nacthtje slapen.. - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Eva Hoff - WaarBenJij.nu Nog 1 nacthtje slapen.. - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Eva Hoff - WaarBenJij.nu

Nog 1 nacthtje slapen..

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 Februari 2013 | Nederland, Oud-Beijerland

Lieve allemaal,

Morgen is het dan zover. Dan gaat dé reis van mijn (studenten)leven beginnen. De kriebels gieren door mn buik maar gelukkig ga ik samen met twee andere dames: Lienke Oostvogels en Lieke Simons. Ja die namen gaan nog wat worden in het buitenland...

Ik ga voor 23 weken onderzoek doen aan de Monash University in Melbourne. Ik ga de ontslagmedicatie van Acuut Coronaire Syndroom patiënten onder de loep nemen (google maar even) met de naam: 'Quality of discharge management for patiënts experiencing acute coronary syndromes'. Ik ga dit in 4 verschillende ziekenhuizen doen waaronder ook eentje in Warrnambool.

Via deze blog zal ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van al mijn avonturen Down Under. Onze vlucht vertrekt morgen om 21.00 uur en wij zullen woensdag 6 februari om 07.30 lokale tijd aankomen (het is daar 10 uur later). Van 3 graden naar 35 graden dus de korte broek zit in de handbagage!

Veel liefs,
Eva

  • 04 Februari 2013 - 04:35

    Pascalle:

    Whaaaaa, heb je er zin in eefs? Je gaat het echt super hebben daar en ik ben heel benieuwd naar je verhalen! Moeten snel bijkletsen maar internet is bij mij beetje moeilijk aangezien mijn appartement geen wifi heeft. Dus als je tijd hebt op te skypen moet je even laten weten want dan ga ik naar de Dunkin' donuts haha :p Zet hem op meis en heeeel veel plezier. Liefs x

  • 05 Februari 2013 - 15:03

    Wendy:

    Hey Nichie, Veel plezier en geniet er met volle teugen van! Ik ga elke dag kijken op je reisverslag wat je heb gedaan dus hou ons op de hoogte! Geniet van het mooie leven daar ;)

    Liefs Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 12453

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 28 Augustus 2013

Down Under

Landen bezocht: